Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
Rozmowy na temat rozgrywki sieciowej w Call Of Duty: Modern Warfare 3
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Prestige i token.

Prestige i token. 1 miesiąc, 1 tydzień temu #1

• adam2018
  • Specjalista
Siema z góry mówię, że na razie jestem zielony w tej grze więc mam pytanie dotyczące prestige.
A więc xD co to jest ten prestige jak go można zdobyć itp. i jeszcze co to jest token co z nim można robić itp. xD (wiem że jestem zielony w CoD MW3 xD)

Odp: Prestige i token. 1 miesiąc, 1 tydzień temu #2

• mariiox
  • Major
  • Pukty: 65
gdy wbijesz 80lvl wchodzisz w koszary i tam na dole masz napisane (nie wiem co, ale bedziesz wiedzial)
Dalej juz sam ogarniesz

Odp: Prestige i token. 1 miesiąc, 1 tydzień temu #3

• lipharDYT
  • Specjalista
  • Pukty: 6
1. Prestiż to jest (hmm...) opjca dostępna po osiągnięciu 80 poziomu i zdobyciu wymaganej ilości punktów doświadczenia pozwalająca na rozpoczęcie "od początku" nabijania poziomów (czyli jedziesz znów od 1 do 80) lecz z nowym znaczkiem (przy poziomie go widać).

2. Można tak zrobić 10 razy (czyli razem 11 razy nabić 80 poziom).

3. Aby go zdobyć należy (po zdobyciu 80 poziomu i wymaganej ilości pkt. doświadczenia) wejść w koszary i wybrać opcję PRESTIŻ, albo TRYB PRESTIŻU (czy jakoś tak - nie pamiętam).

4. Token - punkt przyznawany za każdy prestiż (po jednym na prestiż) i za każdą grę z serii CoD, w której prestiżu użyliśmy. Przykłady:
a) masz na koncie BO z I prest. 55 lvl oraz MW2 z I prest. 1 lvlem - dostajesz 2 tokeny.
b) masz na koncie BO z XV prest. 55 lvl oraz MW2 z X prest. 70 lvlem - dostajesz 2 tokeny.
c) masz na koncie BO bez prestiżu i MW2 bez prestiżu - dostajesz 0 tokenów.
d) masz na koncie BO lub MW2 z wbitym prestiżem - dostajesz 1 token.
e) nie masz na koncie BO ani MW2 - dostajesz 0 tokenów.

5. Tokeny można wydać w sklepie prestiżu; można za nie kupić:
a) Podwójny EXP na 2h (do lvlu postaci/żołnierza/inny rzeczownik);