Cześć wszystkim,
Otóż, chciałem wyjaśnić 'tajemnicę' strzelającego reflektora. To nic innego, jak zwykły reflektor, ale twórcom, zamiast wklepywać nowy kod, łatwiej było wyłączyć strzelanie z MG42, a model zamienić na istniejący już reflektor ze smugą światła. A to, że da się z niego strzelać po podejściu do niego, to już inna sprawa, dlatego umieszczone one są poza zasięgiem gracza. Easter Eggiem bym tego nie nazwał. Podobny reflektor istnieje w misji "Z własnej woli", i ma takie samo zadanie - "strzelać" tam gdzie są wrogowie, czyli najzwyczajniej ich oświetlić. Ew. oświetlić wyznaczone miejsce. Dlaczego MG42? Przecież MW2 to CoD4 z podrasowanym silnikiem, zapomnieliście już? Tak samo w misji "Museum" można znaleść W1200 z CoD'a 4. Sorry, że nowy topic zrobiłem, ale chciałem, żeby wszyscy zauważyli, poza tym trochę za dużo tego tekstu jak na komentarza do newsa Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, zadawać śmiało.
W 2:45 możecie zobaczyć podobny reflektor. [Filmik mój]
Niestety, nie mogę dać żadnych screenów, bo grę sobie popieprzyłem i muszę przeinstalować, a mi się nie chce ^^
Myślę, że rzeczywiście bardziej nadaje się jako komentarz do news'a a nie osobny temat, tam też by zauważyli. A co do reflektora to może być jak mówisz albo rzeczywiście też może coś takiego miało pojawić z się w MW2.
Tworzyłem mapy do CoD4 przez bardzo długi okres, widywałem skrypty, mapy od IW, i mam w tym spore doświadczenie, i jestem pewien, że jest tak jak mówię, bo gdyby tak nie było to bym tego nie pisał :d Tak czy inaczej, żadna to tajemnica, natomiast obejrzyjcie sobie jeszcze raz ten filmik:
3:40, czy to nie dziwne, że stworzyli CAŁE wnętrze do łodzi podwodnej, podczas gdy, nie mamy tam nawet dostępu?
To idealne miejsce na strzelaninę z ruskimi, ale twórcy postanowili pozbyć się tego momentu z gry, żeby zrobić bardziej spektakularny start atomówki
A czy ja mówię, że ty źle "mówisz" tylko ja mam inne zdanie. Stworzyli całe wnętrze pewnie tak sobie. Wystarczy popatrzeć na wnętrza budynków np. ukryty w Spec Ops, 90% nieużywanych budynków w COD4 i tutaj w ukrytym jest dopieszczona od wewnątrz. Ale po co? Po to aby nam dłużej gra się ładowała. Tego też nie wiadomo, jedni powiedzą lenistwo, inni że tam miało być coś innego (w sensie, że mieliśmy tam przechodzić) a jeszcze inni powiedzą, że zrobili tak sobie.
Wiesz, szczerze mówiąc, też się zastnawiałem, dlaczego pozostawili te budynki w "Ukrytym", ale wyszło na to, że udręka, przy kasowaniu skryptów, części mapy i całej reszty jest na tyle ogromna, że nie opłacalna, natomiast, ciekawi mnie czemu zrobili wnętrza w niektórych budynkach w ukrytym.
Btw. z MW2 skasowano 2 poziomy,
Roadkill - ucieczka na motorach, w plikach dźwiękowych jest jeszcze do tego muzyka, w dodatku w książeczce z artami z edycji kolekcjonerskiej, są arty z osobnikami uciekającymi na motorach przed wybuchami itp.
I.S.S. (International Space Station - Międzynarodowa Stacja Kosmiczna) - to była bardziej interaktywna cutscenka,
Jak widać, sporo skasowali lub pozostawili bezużyteczne. Zabrali dużo smaczku, natomiast, jestem ciekaw czy kampania nie byłaby przez to bardziej chaotyczna...
Kampania mogłaby być chaotyczna ale też sztucznie wydłużana przed to, natomiast wierze im na słowo, że zrobili dobrze zostawiając/usuwając dane elementy. Bo MW2 jest świetną grą (a większość pisze, że lipa) ale strona techniczna w porównaniu do ich wcześniejszego dziecka (COD4) leży.
sam niewiem latałem se kamerom po tym polu treningowym i moją uwagę przykuły F-15 i dziwnie znajome hangary te same okna śnieg na podłodze...już myslalem ze za hangarem pojawi się Soap i powie :Took the scenic road eh? a tu sople xD