INFO PODSTAWOWE:
Każdy daje tu tematy i opisy broni oparte o własne doświadczenia i obserwacje!
SZABLON:
[b]OPIS:[/b]
[b]TRUDNOŚĆ:[/b] ***()
[b]WYGODA:[/b] ****(tu zalicza sie celownk optyczny + odrzut)
[b]SBD:[/b] **(jak koles zza rogu wyskoczy)
[b]SSD:[/b] ****(normalne strzelanie)
[b]SDD:[/b] ***(np:westland czy afghan)
[b]OCENA KOŃCOWA:[/b] ocena 3,5 ocena koncowa
OPIS SZABLONU:
OPIS - wiadomo
TRUDNOŚĆ - ile treningu potrzebuje; * (jedna gwiazdka) mało ***** (5 gwiazdek) dużo
WYGODA - na przykład celownik, rozrzut etc; * - mało wygodne, ew. jakie dodatki potrzebuje, ***** - bardzo wygodne
SBD - Skuteczność na bliskich dystansach; * - mała, ***** - duża
SSD - Skuteczność na średnich dystansach; * - mała, ***** - duża
SDD - Skuteczność na dalekich dystansach; * - mała, ***** - duża
Co do ocen, zrobiłbym w skali szkolnej 16 i plusy i minusy.
PORADNIKI:
PISTOLETY:
Desert Eagle -
Deagle
Desert Eagle czy też popularnie nazywany Deagle jest masywnym pistoletem używającym nabojów rewolwerowych .357 Magnum.Jest to pistolet produkcji Israelsko-Amerykańskiej(opracowany i stworzony w 1979 roku przez Amerykańską firme Magnum Research)Silny nabój rewolwerowy zmusił konstruktorów do zastosowania nietypowych dla pistoletów rozwiązań o których akurat teraz nie będę pisał.Broń ma przesunięty środek ciężkości w stronę lufy co zmniejsza siłę odrzutu. W grze Desert Eagle odblokowywany jest na poziomie 62 co oddaje właściwie jego wartość.Broń rzadko używana w Modern Warfare 2 ze względu na odrzut, a żeby Deagle przydawał się w dużym stopniu na polu walki potrzeba dosyć dużo potrenować.Według mnie najlepiej używać go z dodatkiem Akimbo gdzie na bliskim dystansie nie daje szans (teoretycznie) przeciwnikowi.
TRUDNOŚĆ ****-mimo wszystko odrzut sprawia ze na większe odległości jest słaby,lepiej używać go w ,,close combat"
WYGODA***-tak jak mówiłem zależy od dystansu, w bliskim spotkaniu niezastąpione,na dalsze odległości już nie taki dobry.
SBD*****- z dodatkiem akimbo niezastąpiony.
SSD***-Odrzut jednak zmienia wszystko.
SDD***-Tylko na Hard Core big_smile.
Broń mimo wszystko przynosząca ogromną radość z walki...bo każdy rozpozna ten odgłos po wystrzale...A moc jest potężna...
OCENA KOŃCOWA = 4/6 według mnie, za moc i prestiż jakie daje ta broń.
PISTOLETY MASZYNOWE:
Vector -By snajperPl
OPIS: Pistolet maszynowy Vector jest odblokowywany na pierwszych lvl. Często niedoceniany. Ma ma mały odrzut, wysoką szybkostrzelność, dużą celność, małe/średnie obrażenia, mały czas przeładowania. Ma świetny celownik (odradzam używanie RedDot czy innego typu celowników optycznych). Bron ta jest idealna na krótki/średni/długi dystans. Przydatne perki to: Padlinożerca (obowiązkowo, Vector pluję kulami z ogromną prędkością, parę sekund i nie ma magazynka), Moc obalająca (jeżeli gramy z tłumikiem). Polecane dodatki to: Tłumik (Tak, tak! Po co nam coś innego skoro mamy świetni celownik a tłumik jeszcze zmniejsza prawie zerowy odrzut ?)
TRUDNOŚĆ: ***** (Stosunkowy trudny do opanowania, zabija dopiero po piątym trafieniu w tors, poza tym jest strasznie szybkostrzelny)
WYGODA: **** (Świetny celownik i celność, gorzej z pojemnością magazynków)
SBD: **** (Choć jest szybkostrzelny to jest słaby. Trzeba nabrać trochę wprawy aby kogoś zabić).
SSD: ***** (Świetny, cud, miód i orzeszki. Prawie zerowy odrzut i duża szybkostrzelność robią swoje).
SDD: *** (Dzięki swojej szybkostrzelności szybko uciekają nam magazynki, na dodatek ma słabą penetracje i moc pocisków. Trzeba trochę poćwiczyć i wymiatamy .
OCENA KOŃCOWA: 5+/6. Jest świetny, ale magazynki, moc i penetracja robi swoje .
UMP .45 -
autor: matus
OPIS: Niemiecki pistolet maszynowy produkowany przez firmę Heckler und Koch GmbH z Oberndorf am Neckar. W pełni automatyczny. Na normalnej fizyce gry
40-35 / na 100 , jest pokazany jak 1 strzał może zranić. Odblokowany na 1 lvl . Czas przeładowania 2.04s loaded, 3.12s unloaded. Odrzut jest średni czasem niemamy go , lecz są takie momenty , że podrzuca nam jak nigdy. Penetracja tu jest mała . . . Radził bym dorzucić FMJ jako dodatek. Szybkostrzelność jest średnia można się przyzwyczaić .
TRUDNOŚĆ: **** (kiedy opanujemy małą szybkostrzelność broń wymiata)
WYGODA: **** (moc , odrzut)
SBD: *****
SSD: ****
SDD: **** (Trzeba strzelać seriami po 2-3 strzały wtedy jesteśmy niepokonani ^^)
OCENA KOŃCOWA: 5,5/6 - Według mnie jedna z najlepszych broni w MW2 . Świetna dla tych którzy mają jakiś staż w mw2 jak i dla tych którzy dopiero poznają "tajniki" cod'a 6.
KARABINY SZTURMOWE:
F2000 -
autor: Neptune
OPIS: - Jeden z karabinów szturmowych odblokowywany na 60 poziomie. W obsłudze jest to zdecydowanie najtrudniejszy karabin szturmowy w grze. Jednak nie jest to bynajmniej broń słaba, jak to wiele osób mówi. Aby dobrze grać tą bronią, trzeba się do niej przyzwyczaić. Używając jej musimy pamiętać, że moc obalająca jest niezbędna, gdyż obrażenia od pocisków z tej broni są bardzo małe. Kolejną wadą f2k jest odrzut, który jest nieprzewidywalny. To znaczy, że nie będziesz potrafił przewidzieć w którym dokładnie kierunku odskoczy broń, co bardzo odbija się na celności. Należy jednak wiedzieć, że odrzut przez pierwsze 3-5 strzałów jest praktycznie znikomy dlatego gdy przyzwyczaisz się do tej broni, przestaje on być przeszkodą. Z doświadczenia wiem, że najskuteczniej sprawdzają się serie po 3-4 naboje. Wtedy nawet strzelanie na długi dystans przestaje być trudne. Dodatkową wadą jest niezbyt wygodny celownik, który podczas strzelania bardzo zasłaniają płomienie z lufy, co także utrudnia nam celność. Możemy jednak ten efekt zniwelować dołączając do f2000 celownik laserowy (MARS), lub holograficzny. Skłaniam się jednak ku temu pierwszemu, gdyż ma jedną ważną zaletę, niepowtarzalną nigdzie indziej. Celownik laserowy od f2000 działa dalej podczas działania EMP. Kolejną zaletą f2000 jest duża szybkostrzelność, co jeśli nauczysz się celować daje przeciwwagę dla słabych obrażeń pocisku. Magazynek na 30 naboi wystarcza w zupełności i zazwyczaj nie trzeba zamieniać go na ten o większej pojemności. f2000 ponadto ma bardzo dobą celność na bliskie dystanse, w hip-fire, czyli w sprayingu. Ogólnie jest to broń bardzo trudna w obsłudze, dlatego polecam ją tylko bardziej doświadczonym graczom, którzy szukają wyzwań, ale niezastąpiony jest podziw i komplementy (noob, cheater, idiot etc.) gdy będziesz najlepszy na serwerze używając broni dla "frajerów"
TRUDNOŚĆ: *****
WYGODA: ** - bez dodatków *** z celownikiem laserowym
SBD: ****
SSD: * - **** (trudno dokładnie to określić. Zależy od tego, czy ktoś już grał i przyzwyczaił się do tej broni)
SDD: * -***(jw.)
OCENA KOŃCOWA: 2 - jest to broń bardzo trudna w użyciu, dostarczająca wiele nerwów i wymagająca cierpliwości.
SCAR-H -
autor cexi93
OPIS: Pełny automat. Zadaje bardzo duże obrażenia przez co bez mocy zabija na 3 uderzenia na średnim dystansie, a z moca na 2 uderzenia. Ma bardzo dobry celownik optyczny (koli nie zalecany). SCAR nie ma dużego rozrzutu. Problemy mogą zaczynać się na krótkim dystansie, ponieważ broń ma małą szybkostrzelność. Kolejną wadą jest bardzo mały magazynek (20 pocisków), ale można to zmienić wsadzając powiekszone magazynki.
TRUDNOŚĆ: **** (kiedy opanujemy małą szybkostrzelność broń wymiata)
WYGODA: **** (odrzut + brak koli)
SBD: ***
SSD: *****
SDD: ***
OCENA KOŃCOWA: 5/6 - Broń której mam przyjemność używać Świetna zarówno dla początkujących jak i dla profesjonalistów.
BUSHMASTER ACR -
autor Neptune
OPIS: Prototypowy karabin szturmowy produkowany od 2007 roku dla armii USA. W modern warfare 2 odblokowywany jest na 48 poziomie. Stanowi on ulubioną broń znacznej części graczy. ACR jest szczególnie ceniony ze względu na swoją olbrzymią celność i kompletny brak odrzutu. Niestety nie ma nic za darmo. Bardzo dobra celność i niezła szybkostrzelność są przeciwważone znikomymi obrażeniami zadawanymi przez tą broń. Przeciwnik pada dopiero na piątego hita z dalekiego dystansu, lub czwartego z bliższego. Dlatego myślę, że moc obalająca była by niezłym rozwiązaniem do tej broni, jednak nie jest to mus, dopóki nie założysz tłumika. Magazynek jest średniej wielkości, jednak czas przeładowywania jest bardzo krótki - kolejna zaleta
tej broni. Niewielką jej wadą jest mało czytelny celownik, ale po rozwiązaniu tego problemu będziemy w stanie ściągać nawet snajperów z drugiego końca mapy. Wszystkie te powyższe cechy broni sprawiły, że ACR jest ulubioną bronią znacznej większości graczy. Zdecydowanie polecam go mniej doświadczonym graczom, gdyż jets to broń niesłychanie łatwa w obsłudze
. Jeśli nadal masz problemy z zabijaniem, po prostu weź moc obalającą . Teraz jak zwykle trochę na temat dodatków. Do ACR'a jest ich aż dziesięć. Nie będę się rozpisywał o każdym, bo każda szturmówka ma takie same dodatki i nie każda jest przydatna do tej broni. Jeżeli chodzi o celowniki optyczne, to poprawiają one zdecydowanie widok na wroga, ja osobiście lubię holograficzny. Tłumik, dołączony do tej broni jest idealny do tzw. Defensive playing. gdyż poza dodatkową siłą ognia którą uzyskamy dzięki mocy obalającej mamy także niewiarygodną celność. W dodatku jesteśmy cisi. Fmj także nieźle sprawdza się na ACR'rze. ACR jest jedną z niewielu broni na których komfortowo się czuję używając celownika ACOG/termicznego. I znów jest to podyktowane zerowym odrzutem. Jeśli chodzi o perki - zależy to od naszego stylu gry. Gdy gramy run&gun polecam kieszonkowca lub maraton, drugi i trzeci według własnego uznania. Gdy gramy defensywnie niezbędny będzie padlinożerca, gdyż ACR zżera pociski w bardzo szybkim tempie. Jeśli używasz tlumiku, obowiązkowo dodaj moc obalającą. Ogólnie jedyną wadą tej broni są stosunkowo małe obrażenia, lecz ponownie zalety przytłaczają wady co stanowi o potędze i częstotliwości używania tej broni w mw2.
TRUDNOŚĆ: *
WYGODA: *****
SBD: **
SSD: *****
SDD: *****
OCENA KOŃCOWA: 6 - zdecydowanie jedna z lepszych broni.
M4A1 -
cexi93
OPIS: M4 – karabinek szturmowy produkcji amerykańskiej. Broń wprowadzona na uzbrojenie armii USA i innych krajów w połowie lat 90. Będąca wersją rozwojową karabinów z rodziny M16. Zbudowana została z powodu zapotrzebowania armii USA na broń o mniejszych wymiarach przeznaczoną dla oddziałów specjalnych i jako broń do samoobrony. Pierwsza wersja M4, mogła podobnie jak M16A2 strzelać ogniem pojedynczym i seriami trzystrzałowymi, później rozpoczęto produkcję wersji M4A1 mogącej strzelać seriami o dowolnej długości. W chwili obecnej najpopularniejsza jest wersja M4A1 R.I.S. z czterema szynami Picatinny do montażu dowolnego wyposażenia taktycznego.
A teraz jak się sprawdza w praktyce.
M4A1 to świetna szturmówka. Zalety:
*celność
*szybkostrzelność
*odrzut
Wady:
*małe obrażenia
*celownik
M4A1 ma świetną celność i szybkostrzelność. Jest to idealna broń na krótki/średni dystans, ale doświadczony gracz zabije nią nawet snajpera na dalekim dystansie. Celownik optyczny podczas strzelania zasłania ekran, dlatego tłumik do tej broni to dobry dodatek. Ew. możemy włożyć cel. laserowy lub holograficzny. Rozrzut jest większy niż w ACR, ale także ma małe obrażenia. Broń idealna do walk 1v1 ale także rambo, kiedy spotkamy kilku przeciwników, broń robi swoje. Polecam ją z tłumikiem (tradycyjnie, jak w counter strike'u big_smile) oraz z fmj. Magazynek jest duży. Broń cieszy się dużym powodzeniem u graczy ze względu na jej mały odrzut. dużą celność oraz szybkostrzelność. Padlinożerca jest tutaj dość potrzebny, ponieważ naboje leca szybko, i zabijaja dopiero po kilku uderzeniach Moc lub zimny, ja wybrałbym moc, żeby szybciej zdejmować ludzi. 3 perk wedlug uznania.
TRUDNOŚĆ: *** (broń łatwa do opanowania, ale do koszenia potrzeba więcej wprawy big_smile)
WYGODA: **** (mały odrzut i świetna celność)
SBD: ***** (duża szybkostrzelność)
SSD: **** (małe obrazenia, ale nadrabia szybkostrzelnośćią)
SDD: ** (na wastelandzie, ta broń to raczej nie jest dobry wybór ^^)
OCENA KOŃCOWA: 5/6
KARABINY MASZYNOWE:
KARABINY WYBOROWE:
M82A1 BARRETT -
autor: Neptune
OPIS: Amerykański karabin snajperski skonstruowany na początku lat 80. oraz jedna z czterech dostępnych snajperek w modern warfare 2. Jest także obok Interventiona jednym z dwóch karabinów wyborowych dostępnych od początku gry. M82 góruje nad interkiem szybkostrzelnością, gdyż nie jest powtarzalny jak m200, a półautomatyczny, co oznacza, że przy nietrafionym strzale, można go szybko poprawić. Obrażenia obydwie bronie mają identyczne, dlatego początkującym graczom polecałbym raczej Barretta. Są oczywiście ludzie, którzy uważają, że Intervention jestjedyną właściwą snajperką, a reszta jest dla "noobów" i "lamerów". Jednak uważam, że w przypadku Barretta, te oskarżenia są całkowicie niepoparte argumentami i zdrowym rozsądkiem. Broń ma bardzo duży odrzut, co skutecznie uniemożliwia bardzo szybkie celne strzelanie, jak choćby w przypadku M21 EBR. Kolejną wyższością M82 nad M200 jest większy magazynek zawierający 10 naboi, nie jak w przypadku tej drugiej, tylko 5. Należy jednak pamiętać, że w M82, czas przeładowywania jest dosyć długi, dlatego lepiej za wczasu przeładować broń. Szybkostrzelność m82 może się też czasem przydać na bardzo bliskie dystanse, gdzie można prawie natychmiast wystrzelić wszytskie 10 pocisków, co przy ogromnych obrażeniach, daje duże szanse na powalenie przeciwnika. Jednak metodę tą polecam tylko w ostateczności, gdy nie ma już czasu na zmianę broni na zapasową, gdyż taki "spraying" wiąże się z dosyć dużym ryzykiem. Jeśli chodzi o dodatki do m82, to zalecenia są dokładnie takie same, jak w przypadku Intervention - najbardziej przydatny jest FullMetal Jacket (fmj), który pozwala nam skuteczniej strzelać przez ściany, oraz celownik termiczny, znacznie ułatwiający odnalezienie wroga. Jedynym aspektem, w którym Intervention nieznacznie góruje nad Barrett'em, to celność. Możemy to dostrzec próbując robić quickscopy. Używając m200 przychodzi to znacznie łatwiej. Co do perków, to z niebieskich polecam kieszonkowca, lub padlinożercę, oba obowiązkowo na PRO, z czerwonych konieczna jest moc obalająca (bez niej 1shot-1kill zrobimy strzelając w klatę, szyję, lub głowę, a z mocą także w brzuch.). Trzeci to generalnie kwestia własnego wyboru, osobiście do snajpera polecałbym SitRep PRO, gdyż grając defensywnie, mogę słyszeć, czy ktoś mnie nie zachodzi od tyłu.
M82 Barrett jest bardzo dobrym karabinem snajperskim, jakby nie patrzeć, znacznie lepszym niż Intervention. Jest dosyć łatwy w obsłudze, dlatego poczatkującym polecam właśnie jego, zamiast innych snajperek.
TRUDNOŚĆ: **
WYGODA: ****
SBD: *
SSD: *****
SDD: *****
OCENA KOŃCOWA: 5 - w kategorii zdejmowania na jeden strzał bezsprzecznie najlepszy karabin wyborowy w grze, którym gra się łatwo i przyjemnie.
BROŃ DODATKOWA:
SPAS 12 -
autor: Neptune
OPIS: Teraz trochę o broni dodatkowej, a konkretnie o shotgunie spas 12. Jest to pierwsza strzelba której możemy używać, dostępna już od poziomu pierwszego. Podobnie jak opisany wyżej f2000, spas wymaga nieco umiejętności i wprawy, ale wtedy staje się najbardziej zabójczą strzelbą w grze. Shotguny sprawdzają się na bliskie odległości, szczególnie są więc przydatne na takich mapach jak skidrow czy favela. Spas 12 jest strzelbą typu pump-action, co oznacza, że po każdym strzale musimy przeładować broń by oddać kolejny strzał. I to jest chyba jedyna wada spasa 12 i powód dla którego ta broń, aby była skuteczna potrzebuje nieco bardziej doświadczonego gracza. Ponieważ zazwyczaj, jeśli nie zabijesz pierwszym strzałem, to zanim przeładujesz, przeciwnik cie zabije. Główną wadą każdego shotguna jest to, że na daleki dystans nikogo nie zabijesz. Jednak, spas 12 ma największy zasięg ze wszystkich dostępnych strzelb w grze. Konkurować z nim może tylko pojedynczy model 1887 z fmj. Ponadto, obrażenia spasa są również pokaźne. Niektórzy (w tym ja) mają nawet specjalną klasę stworzoną na mapy takie jak wyżej, specjalnie dla tej strzelby. Zazwyczaj jako perków używa się maratonu, co czyni nas bardziej mobilnymi, mocy obalającej, aby zabijać nawet na średnim dystansie i pewnego celowania, co zdecydowanie zwiększa nasz zasięg. Mamy do wyboru sześć dodatków do tej broni. Pierwszym jest celownik laserowy. Uważam go za kompletnie nie przydatnego, bo mało kto używa zwykłego celownika w shotgunach, a nawet jeśli, to celownik spasa jest bardzo wygodny. Dalej mamy tłumik. Nie polecam, gdyż znacznie ogranicza nasz zasięg, praktycznie uniemożliwiając nam strzelanie nawet na krótkim dystansie. Trzecim dodatkiem jest chwyt. Większosć dalej wierzy w popularny mit, że chwyt jakoby zwiększa zasięg lub zmniejsza rozrzut broni. Jest to kłamstwo, jedyne co chwyt zmienia, to wygląd gdy przeładowujesz (nic nie zmienia to, że słupki w grze pokazują wzrost celności z dołączonym chwytem). Czwartym dodatkiem jest fmj. Nie wiem co on daje, wydaje mi się, że nieco zwiększa nasz zasięg, ale nie jestem pewien. Kolejny jest celownik holograficzny, który także nie jets potrzebny. I wreszcie powiększone magazynki, któe zwiększają pojemność z 8 pocisków, do aż 16! Wtedy praktycznie nie ma potrzeby przeładowywania.
Ogólnie broń jest ceniona szczególnie ze względu na swój zasięg, przez który, częsć graczy uważa spasa za (kolejną już) broń dla noobów. Ja jednak podkreślam jeszcze raz, że noob nie potrafiłby nim grać, ze względu na szybkostrzelność jak i potrzebę znajomości map.
TRUDNOŚĆ: ***
WYGODA: ****
SBD: *****
SSD: brak (* z mocą obalającą i pewnym celowaniem)
SDD: brak
OCENA KOŃCOWA: 4 - zalety zdecydowanie przytłaczają wady. Moim skromnym zdaniem jest to najlepszy shotgun w mw2.
WINCHESTER MODEL 1887 autor: Neptune
OPIS: Amerykańska strzelba typu lever-action skonstruowana w 1887 roku przez znakomitego konstruktora broni Johna Browninga. W mw 2 odblokowujemy go dosyć późno, bo dopiero na 67 poziomie. Jest to ostatni odblokowywany przez nas shotgun i przedostatnia broń w ogóle. Nie bardzo rozumiem celów infinity ward dla których wstawili do gry prezentującej nowoczesne pole bitwy strzelbę z końca XIX wieku, której produkcja zakończyła się w 1920 roku, a więc prawie 100 lat temu. Niemniej jednak skoncentrujmy się na opisie dotyczącym gry. Model1887 jest bronią wymagającą niezwykłych umiejętności, z tego też powodu polecam go tylko najbardziej doświadczonym graczom (mowa o pojedynczej strzelbie). Szybkostrzelność jest najniższa ze wszystkich strzelb, a na dodatek gdy poraz pierwszy ją wyjmujemy w trakcie jednego życia, nasz żołnierz zanim strzeli musi dodatkowo ją przeładować (warto o tym pamiętać i za wczasu, najlepiej zaraz po respawnie, zmienić broń na modela i dać mu się przeładować). To co jednak daje nam model w zamian za bardzo niską szybkostrzelność to ogromny jak na shotguna zasięg (porównywalny nawet ze spasem12), oraz najmniejszy rozrzut śrtutu. Owy rozrzut również jest kolejnym powodem dla której polecam tą broń tylko najwprawniejszym graczom - celowanie jest bardzo trudne. Jeśłi chodzi o zalety, to oprócz zasięgu model daje nam także dużo mocy, co powoduje, że praktycznie zawsze zdejmiemy na 1 hit. Model1887 prezentuje nam zaledwie dwa dodatki : Akimbo i Fmj. Fmj jest odblokowywany po 50 zabójstwach z tej broni i wydaje mi się, że nieco zwiększa nasz zasięg. Akimbo, które jest odblokowywane po tylko 10 killach, daje nam możliwość noszenia jednocześnie dwóch strzelb Winchestera. Oznacza to mniej więcej tyle, że dysponujemy bardzo skutecznym shotgunem, z dwa razy większą szybkostrzelnością i dwa razy większą siłą ognia niż model1887. Jednak używając akimbo należy pamiętać, że znacznie zredukowany zostaje zasięg, oraz rozrzut, co z kolei powoduje, że często będziemy musieli użyć obydwu strzelb aby kogoś zdjąć.
TRUDNOŚĆ -***** (model1887) ** (model 1887 akimbo)
WYGODA -** (model 1887) **** (model 1887 akimbo)
SBD - *****
SSD - * (model 1887) akimbo - brak
SDD - brak
OCENA KOŃCOWA to 4, bo chociaż jest to broń bardzo trudna w obsłudze. W dodatku pojedynczy model wcale nie jest najlepszym shotgunem gry, co sugerowałby poziom na którym go dostajemy. Myślę, że znalazł się tam głównie dzięki dodatkowi akimbo, który zmienia model1887 w naprawdę groźną broń.
WYPOSAŻENIE:
NÓŻ -
autor: SnajperPL
OPIS: Nóż jako jedyny w CoD: MW2 ma nieskończoną ilość uderzeń, każda klasa go posiada. Zabija za pierwszym razem co czyni go idealną bronią na krótkie dystanse. Nóż jest nieoceniony w nagłych starciach lub gdy trzeba upokorzyć przeciwnika . Aby dobrze grać nożem (tylko nożem) trzeba znać na pamięć całą mapę, spawny, campy i najbardziej uczęszczane drogi. W walce nożem pomaga perk Komandos/Ninja, Waga lekka, Maraton i dodatek Nóż taktyczny.
TRUDNOŚĆ: ***** (Bardzo trudny do wymiatania, trzeba dużo czasu spędzić na grze aby być dobrym nożownikiem)
WYGODA: ***** (Super wygodny, super szybki, normalnie cud, miód i orzeszki .
SBD: ***** (Został stworzony do tego)
SSD: brak
SDD: brak
OCENA KOŃCOWA: 6/6
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
qwercik edited:
1. Zdjęcia dodam później