Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim napiszesz zapoznaj się z regulaminem i skorzystaj z wyszukiwarki
  • Strona:
  • 1

TEMAT: DLC Problem

DLC Problem 06/06/2010 16:07 #1

  • Tristan
  • Offline
  • Kapral
  • Porządnie !
  • Posty: 122
  • Punkty: 5
Witam, 3 dni temu kupiłem na Allegro DLC Stimulus. No i wszystko pięknie, wczoraj przyszedł mi na mailu komunikat że dostałem prezent i mam wejść w jakiś link żeby to uaktywnić czy coś takiego. No i wchodzę, ale pojawia się komunikat: "Firefox nie jest w stanie otworzyć tego adresu, ponieważ protokół "steam" nie jest przypisany do żadnego programu" (mogę też napisać komunikaty z IE i Opery ). Jak klikam OK to pojawia się takie szare tło, obrazek paczuszki i napis"Activating your gift in Steam, click here if nothing happens. "i jak klikam "here" to znowu to samo. Nie wiem co mam zrobić, nie znam się za bardzo na tym wszystkim, steama mam oczywiście zainstalowanego, MW 2 też, oryginał. Proszę o pomoc bo chciałbym na tych mapach pograć a poza tym to już za to zapłaciłem .
Pozdrawiam

DLC Problem 06/06/2010 17:16 #2

  • qwercik
  • Offline
  • Moderator
  • Advocatus diaboli
  • Posty: 1282
  • Punkty: 16
Skopiuj adres i wklej do przeglądarki w STEAMie.
MASZ FAJNE AKCJE Z CoD BLACK OPS? ODEZWIJ SIĘ NA PW PODAJĄC SWÓJ LOGIN STEAM!

MOJE FILMY Z BLACK OPSA! ŻYCZĘ MIŁEGO SEANSU!

DLC Problem 06/06/2010 18:50 #3

  • Tristan
  • Offline
  • Kapral
  • Porządnie !
  • Posty: 122
  • Punkty: 5
Próbowałem już wcześniej, podczas gry (nie wiem czy można inaczej ). Naciskałem ten "here", ale nie było efektu żadnego, zero reakcji,żadnej wiadomości, żadnego błędu, po prostu nic.

EDIT: Napisałem do gościa, od którego kupiłem to DLC, to on mi dał takiego linka: support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2087-MZES-9065 , ale coś mi nie wychodzi, no kurcze ja już nie wiem co zrobić

EDIT 2: DLC już działa, pozdrawiam

DLC Problem 09/15/2010 20:08 #4

  • BlackWater
  • Offline
  • Szeregowy Pierwszej Klasy