Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Nie chciane SMS

Nie chciane SMS 1 rok, 10 mies. temu #1

• Larala
  • Pułkownik
  • I WANT TO BREAK FREE !
  • Punkty: 74
Witam! Od jakiegoś czasu dostaje sms, których nie chcę i na dodatek chyba są płatne. Jest jakaś możliwość żeby np. wyłączyć? Może zgłosić to do operatora? Pomocy bo jeśli kosztują 4 zł za jednego to za 6 dni nie będę miał kasy na koncie!

Odp: Nie chciane SMS 1 rok, 10 mies. temu #2

• Hitmen898
  • Szeregowy Pierwszej Klasy
  • Jestem amatorem ciastek
  • Punkty: 2
A to są SMS od operatora czy te "konkursowe"?
Po za tym jak nie chcesz to nie pisz tych sms'ów...ktoś Ci karze?
[url=http://bo.dw247.net/black-ops/class-creator]http://img135.imageshack.us/img135[img]

Odp: Nie chciane SMS 1 rok, 10 mies. temu #3

• Larala
  • Pułkownik
  • I WANT TO BREAK FREE !
To są konkursowe. Ale ja ich nie pisze. Oni mi jest przysyłają i kasę zaciągają ze mnie, koledzy też dzisiaj przypadki naszli na ten temat i jednego dziadek jest kierowcą i dostaje SMS które nawet nie czyta, a i tak kasę ściągają.

Odp: Nie chciane SMS 1 rok, 10 mies. temu #4

• epic.gunner
  • Kapral
  • Just Mrokar...
  • Punkty: 9
nie mogą sciągać kasy...
ale jeśli cie to denerwuje to zadzwoń do biura obsługi(oczywiście to kosztuje) i oni ci powiedzą, co masz zrobić aby ci już nie wysyłali.mój kolega też tak miał i zadzwonił do biura obsługi i powiedzieli mu, że ma wysłać jakiś sms na ten numer , chyba o treści: koniec albo jakoś tak!

Odp: Nie chciane SMS 1 rok, 10 mies. temu #5

• Kin333
  • Kapitan
  • Po prostu Kin.
  • Punkty: 68
Nie ma takiego prawa, ze za odebranie sms'a placisz o_O Kto taka glupota wymysla?

Po prostu zasypuja Cie konkursami Raz cos wyslales i masz. Dzwon do biura obslugi klienta i sie dowiedz.

Jak sie nazywa ten konkurs?
Jupikajej madafaka <3
DropBox - Gdybyś potrzebował, skorzystaj!