Prawa Call of Duty: Modern Warfare 2
1. Poczekasz nim znajdziesz grę.
2. Wchodząc do gry uświadomisz sobie złu dobór KS.
3. Wybierając klasy zauważysz, że nie zedytowałeś ich odpowiednio.
4. Zabijając będziesz zabijany (niby wiadome, jednak niektórzy gracze wyzywają swoich morderców).
5. Runner trafi na claymore'a.
6. Używając desantu taktycznego padniesz 2 razy w ciągu kilku sekund.
7. Camper zawsze wraca na swojego spota.
8. Tuba nie musi trafić w cel.
9. Synonimy słowa 'dobry gracz' to 'noob' i 'cheater'.
10. Każda używana przez ciebie broń jest noobska.
11. Zabijając dwie osoby, na trzecią zabraknie amunicji.
12. Multikille są świetne, podkreśla to martydom jednego z jego ofiar.
13. Następca wbicia Harriera to śmierć.
14. Przed KS następuje śmierć.
15. Rzucając granat pod celownik wbiegnie ci teammate.
16. Ucieczka do bezpiecznego miejsca jest tarasowana przez teammateów.
17. W oczach innych jesteś tylko fragiem, krokiem do KS.
18. Niedoszły morderca będzie Cię gonił przez całą mapę.
19. Jeśli dobrze ci idzie - następuje migracja hosta.
20. Jeśli następuje migracja hosta - jesteś hostem.
21. G18 jest czadowe - gdy wypada z rąk zabitego wroga.
22. Termowizja także rządzi - szczególnie na S&D HC.
23. Dobry klan na pubie to martwy klan.
24. Mając najwięcej fragów, pamiętaj, że to zasługa twoich wrogów.
25. Najpopularniejsze snajperki to INTERVENTION oraz SPAS-12.
26. Jesteś hipokrytą, nie zaprzeczaj.
27. Rzucając flasha rykoszetem, miej na uwadze to, że to ty dostaniesz.
28. Dostając wrogim flashem szykuj się na szybką zmianę krajobrazu.
29. Gracze w multi to nie boty z singleplayera.
30. MW2 to nie symulator wojny.
31. Painkiller +10 mocy Jezusa.
32. Tarcza pirotechniczna - gogle przyciemniane po bokach.
33. Noktowizorowi przydałaby się wymiana baterii.
34. Nóż sam wskakuje do ręki.
35. Komandos +10 do wiatru w plecy.
36. Serwery iSnipe (AIW) są zapełnione potomkami uszatego bohatera Warner Bros.
37. Następcą 'klik' jest 'bum'.
38. Rosjanie bardzo lubią wrogie AC-130.
39. Aimbot to rzecz skomplikowana - nie każdy potrafi naciskać tak szybko myszkę.
40. Wallhack to udoskonalony termowizor.
41. Nalotem nikogo nie zabijesz.
42. EMP fajna rzecz - tylko że niektóre rzeczy mają na niego wyje*ane.
43. MW2 uzależnia - widząc helikopter myślisz 'kto zabił 7 osób', dziwisz się dlaczego w Hiroszimie wybuchła atomówka skoro wtedy nie było harrierów ani apache, mając zły dzień czekasz na patcha.
44. Do nuke zabraknie zawsze 1 zabicia, bezkompromisowy w nim nie współpracuje.
45. Używając tarczy licz się z napisem "STUCK!".
46. Jesteś wyjątkiem od prawa 41.
47. Wrogie stingery kochają twoje KS.
Mogą oczywiście wam się nie spodobać, sam je wymyślałem .