Activision oznajmiło w ubiegłym miesiącu, że nowe studio Beachhead będzie zajmować się nową, cyfrową platformą serii Call Of Duty, tworząc najlepszą społeczność online i ekskluzywne dodatki dla serii, tak by wprowadzić doświadczenia z rozgrywki na zupełnie nowy poziom.
Analityk Michael Pachter, w przeciwieństwie do wcześniej głoszonych opinii, uważa, że Activision może się nie zdecydować, na pobieranie opłat za usługi online, nawet jeśli będą oferować rzeczy tupu "musisz to mieć" za darmo.
"Długo uważaliśmy, że Activision zacznie oferować dodatki premium do Call Of Duty z początkiem 2011 roku" - powiedział Pachter. "Wraz z zapowiedzią Project Beachhead przyznano, że takie dodatki są już tworzone, jednak nie dostarczono informacji o płatnościach".
"Patrząc na niesamowite sukcesy Call Of Duty w ostatnich latach, uważamy, że Activision będzie używać dodatków premium jakp produktów promocyjnych, udostępniając usługi za darmo, tak by stworzyć większą barierę poiędzy konkurencją; możliwe jest, że Project Beachhead dostarczy świetne dodatki, które podniosą sprzedaż każdego kolejnego Call Of Duty, skłaniając graczy do zakupu w dniu premiery".
"Nie uważamy, że każdy dodatek będzie darmowy, ale jasne jest, że Call Of Duty jest klejnotem w koronie Activision, który będzie chroniony za wszelką cenę" [zwłaszcza po "groźbach" ze strony Electonic Arts].
« poprzednia | następna » |
---|