Wpisany przez Postman środa, 30 listopada 2011 13:08
Po premierze Call Of Duty 4 pojawiło się w sieci kilka filmików prezentujących porówanie Prypeci stworzonej przez Infinity Ward z tą istniejącą w rzeczywistości. Tym razem polski autor porównuje zdjęcia i odpowiadające im screeny z gry. To klejny dowód, że studio odwzorowało tto miejsce niemal idealnie. Czy dla Was też misja w Prypeci była jedną z najlepszych jakie widzieliście? [polygamia.pl info: Mantrax]
Poprawiony: piątek, 15 lipca 2011 14:18 Wpisany przez Postman piątek, 15 lipca 2011 14:08
Od długiego czasu nie prezentowaliśmy wieści dotyczących Call Of Duty 4. Tym razem warto jednak zaznaczyć, że kilka dni temu, po ponad 2 latach ukończona została modyfikacja zmieniająca całkowicie rozgrywkę i przenosząca fanów Call Of Duty w świat Gwiezdnych Wojen. Mod, zawierający 5 map, nowe uzbrojenie, tekstury itp. znajduje się do pobrania na stronie twórców, a w rozwinięciu znajdziecie trailer prezentujący "galaktyczną" rozgrywkę.
Dodaj komentarz na Forum ( już dodano 0 ).Poprawiony: poniedziałek, 10 stycznia 2011 13:20 Wpisany przez tofikowski poniedziałek, 10 stycznia 2011 12:11
Kto by pomyślał, że za pomocą kontrolera Wii oraz zabawki Microsoft'u (Kinect'a) będziemy mogli pograć w Call of Duty... Pewnie nikt. A jednak jest to możliwe.
Autor filmu by zagrać w COD4, wykorzystał znany większości użytkowników Kinect'a - system FAAST (Flexible Action and Articulated Skeleton Toolkit), który działa jak rodzaj przejściówki między Kinect'em a dowolną grą, czy też programem, dając możliwość przetwarzania ruchów gracza na dane komendy. Całość wygląda dość ciekawie. Jednak nie wyobrażamy sobie gry na czymś takim w trybie multiplayer. A wy? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo! (info: Deagle)
Poprawiony: piątek, 19 lutego 2010 22:37 Wpisany przez Postman wtorek, 05 stycznia 2010 21:14
Niedawno w sieci ukazał się nieoficjalny patch 1.7.2, przeznaczony dla COD4: Modern Warfare. Przynosi on (tylko i aż) 6 nowych map:
Ktoś na pewno powie, że w takim razie jest to tylko map pack i po części ma rację. Poprawka nie daje nic oprócz map, ale za to nie trzeba używać żadnego moda, by na tych mapach zagrać ! A to jest już coś. Jak przecież wiadomo, do tej pory nieoficjalne mapy można było odpalić tylko za pomocą promoda, pama, bądź innych modyfikacji. Patch pozwala rozszerzyć standardowy zestaw map i grać z zachowaniem swoich klas i doświadczenia.
Po wgraniu poprawki, którą pobrać możecie z naszego Download'u, możecie bez przeszkód, ciągle grać na serwerach bez nieoficjalnego patcha, czyli tych w wersji 1.7.
Na pewno wszystkich ucieszył fakt, że mimo szaleństwa jakie rozpętało MW2, to poprzednia część wciąż ma się dobrze i mimo, że zapomniana przez twórców, to jest rozwijana przez społeczność.
Patch jest zainstalowany m.in. na tym serwerze (lokalizacja PL) IP: 91.204.163.55:28960
Poprawiony: poniedziałek, 28 grudnia 2009 22:33 Wpisany przez Postman niedziela, 27 grudnia 2009 23:53
Strona 1 z 3