You are here: Start | Call of Duty: Black Ops 2 | Nowy patch do BO2 dla posiadaczy Xboxa 360
Wybierz kolor: Dark Light

Nowy patch do BO2 dla posiadaczy Xboxa 360

26 stycznia został wydany nowy patch do Call od Duty Black Ops 2, który poza naprawą istniejących błędów, przynosi zmiany w balansie broni oraz samej rozgrywce. Niestety na chwilę obecną mogą się nim cieszyć tylko posiadacze konsoli Microsoftu. Zmiany wraz z polskim tłumaczeniem są w rozwinięciu newsa.

 

 

Nowości i poprawki elementów bazowych

    • Dodano funkcję livestreamingu dla wszystkich playlist w meczu publicznym
    • Na karcie gracza uwzględniono ranking ligowy z danego sezonu
    • Dodano 2 strony w historii bojowej gracza
    • Dodano możliwość grupowania odznak w raporcie końcowym po każdym meczu
    • Zmieniono moment, w którym HUD zmienia kolor na czerwony, w celu ułatwienia graczom dostrzeżenie momentu kiedy pociski zadają im obrażenia

Naprawione błędy

    • Zmodyfikowano matchmaking w taki sposób, żeby gra nie wyszukiwała meczy spoza kontynentu danego gracza, chyba że sami ustawimy w opcjach odpowiednią pozycję.
    • Naprawiono błąd gdzie UAV nie działało podczas uruchamiania go w trakcie celowania (ads).
    • Naprawiono dźwięk “headshota” podczas oglądania kamery śmierci oraz powtórki meczu w “kinie”.
    • Poprawiono opisy meczy na YouTube, które były streamowane na żywo.
    • Dodatek “stock” mocowany w pistoletach maszynowych nie pozwala już  graczom poruszać się szybciej podczas celowania  niż w trakcie normalnego tempa poruszania się.
    • Celowniki w shotgunach nie zmieniają już koloru na czerwony, kiedy cel jest poza maksymalnym efektywnym zasięgiem broni.
    • Naprawiono błąd gdzie pociski nie leciały po lini prostej podczas celowania I poruszania się w tym samym momencie.
    • Poprawione śledzenie pocisków, które czasami namierzały nieprawidłowo przez przeszkody terenowe
    • Poprawiono poruszanie się botów na wielu mapach
    • Poprawiono tablicę wyników, w taki sposób żeby poprawić dostęp do karty gracza naszego znajomego.
    • Poprawiono wiele błędów interfejsu.
    • Zadania związane z prestiżowaniem wyposażenia nie są już możliwe do wykonania przy użyciu granatów błyskowych i obezwładniających naszego kolegi z drużyny.
    • Naprawiono tryb ognia (select fire), który czasami powracał do trybu normalnego przy wykorzystywaniu niektórych scorestreaków.
    • Naprawiono błąd gdzie gracz mógł otrzymywać punkty XP w meczu prywatnym
    • Naprawiono błąd gdzie gracz mógł “postawić” kilka tarcz szturmowych na raz.
    • Naprawiono błąd gdzie gracz mógł posiadać nieskończoną liczbę łamacza kodów
    • Naprawiono błąd gdzie gracz mógł wziąć na wyposażenie dwie tarcze na raz
    • Nie można kontynuować już “multi killa” w przypadku gdy gracz ginie, a po odrodzeniu szybko zaczyna nabijać kolejne fragi
    • Naprawiono kilka błędów związanych z mapami multi

Zmiany w balansie rozgrywki

Scorestreaks:

    • Death Machine: zwiększony zasięg zadawania śmiertelnych obrażeń
    • Dragonfire: zwiększona wytrzymałość i zmniejszony rozrzut pocisków
    • AGR: zwiększona szybkość poruszania się maszyny ale zmniejszone zadawane obrażenia na bliskim dystansie
    • Warthog: zmniejszone opóźnienie pocisku
    • Lodestar: zmniejszona prędkość pocisku i zadawane obrażenia obszarowe
    • Swarm: zwiększone opóźnienie podczas respawnu

Perks:

    • Hard Wired: gracze używający hard wired są teraz odporni na EMP.

Wyposażenie:

    • Trophy System: zwiększony zasięg

SMGs:

    • Wszystkie pistolety maszynowe z tłumikiem: zmniejszony zasięg

Assault Rifles:

    • Wszystkie karabiny maszynowe- zmniejszone pływanie celownika
    • M27: zmniejszona liczba pocisków potrzebna do headshota na każdym dystansie. Zwiększony zasięg zabicia wroga 4 pociskami
    • Type25: zmniejszona liczba pocisków potrzebna do headshota na każdym dystansie. Nieznacznie zmniejszony rozrzut pocisków przy strzale z biodra
    • SCAR: zmniejszona liczba pocisków potrzebna do headshota na każdym dystansie. Nieznacznie zmniejszony rozrzut pocisków przy strzale z biodra
    • SIG556: zwiększono penetrację pocisków ze średniej na dużą. Zwiększono liczbę pocisków potrzebnych do zabicia gracza na dalekim dystansie
    • TAR21: zwiększono odległosć zabicia gracza 3 pociskami
    • SMR: Nieznacznie zwiększono obrażenia i podniesiono współczynnik headshota na dalekim dystansie
    • FAL OSW + Select Fire: zwiększony odrzut
    • FAL OSW: zwiększony rozrzut przy strzale z biodra

LMGs:

    • All: zmniejszono czas potrzebny do przycelowania oraz wyjścia z trybu celowania

Shotguns:

    • SRM1216: nieznacznie zwiększono obrażenia na bliskim dystansie

Pistols:

    • Executioner: zwiększone obrażenia na średnim dystansie

 

Tłumaczenie podlega prawom autorskim i nie może być kopiowane bez zgody autora. W przypadku chęci przedruku tekstu na inne portale bądź fora internetowe, proszę podać w źródle:

Autor: http://www.youtube.com/user/kasparowGaming

Strona: http://www.modernwar.pl



Komentarz w tym Artykule
Musisz Zalogować się lub Zarejestrować aby wziąć udział w tej dyskusji.

Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez pomponik #107130
Fajnie pozostaje czekać na patch na PC
Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez sknich #107133
Już po pierwszym dużym patchu, kiedy osłabili SMG dużo graczy wróciło do szturmówek a teraz pewnie skoro je nieznacznie wzmocnili to w końcu będzie już normalniej się grało.
Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez Turtle #107140
Hej, zaraz, a na PC przypadkeim nie wyszedł ten patch? Ostatnio w tym tygodniu dali dwa 22.456 i ostatni 22.477 zauważyłem że chicomb ma zwiększone obrażenia no i trochę poprawił się LAG compensation, poza tym dali też update playlisty.
Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez Axel93 #107155
Powinni osłabić obrażenia dla Executioner... nie żartuję :3 Uwielbiam chodzić z tą bronią + tłumik... zabicie kogoś z tego wywołuje banana na twarzy
Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez sknich #107158
@Turtle

Ostatnie patche były na XP weekend by gra naliczała podwójnie, oraz na przygotowanie do DLC
Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez KILLER289 #107159
Oni chyba kpią !? Nie dość że SMG jest noobskie i nie zmniejszają powera to jeszcze zwiększają odrzut przy FALu wiedzac że on rozpieprza wszystkie SMG. Pieprzone nooooooby ! Banda konsolowych idiotów ! No ale co tam, posrane gimbusy muszą mieć w co grać. Czas chyba wrócić do CoD 2, tam orz najmniej jest prawdziwy skill i zero grubych hamerykanów żrących hamburgery przed swoimi zatłuszczonymi xklockami.
Opublikowano: 1 miesiąc, 1 tydzień temu przez Err0r #107160
Killer289, swoim jakże "inteligentnym" postem obrażasz wielu użytkowników, głównie konsol.
Twoja wypowiedź jest przesycona agresją i nienawiścią. Dostajesz ostrzeżenie.
Radzę wyłączyć na kilka dni komputer i odpocząć, gdyż najwidoczniej świat wirtualny jak i realny Cię przerasta.
Opublikowano: 1 miesiąc temu przez PR0m0cj4 #107211
Mogli by jeszcze poprawić boty pod względem walki. Bo obecnie każdy z botów ma WH

Modern Warfare 3

Modern Warfare 2

Call Of Duty 4

Black Ops