Poprawiony: niedziela, 27 stycznia 2013 15:05
Wpisany przez kasparow
niedziela, 27 stycznia 2013 11:18
26 stycznia został wydany nowy patch do Call od Duty Black Ops 2, który poza naprawą istniejących błędów, przynosi zmiany w balansie broni oraz samej rozgrywce. Niestety na chwilę obecną mogą się nim cieszyć tylko posiadacze konsoli Microsoftu. Zmiany wraz z polskim tłumaczeniem są w rozwinięciu newsa.
Nowości i poprawki elementów bazowych
-
- Dodano funkcję livestreamingu dla wszystkich playlist w meczu publicznym
- Na karcie gracza uwzględniono ranking ligowy z danego sezonu
- Dodano 2 strony w historii bojowej gracza
- Dodano możliwość grupowania odznak w raporcie końcowym po każdym meczu
- Zmieniono moment, w którym HUD zmienia kolor na czerwony, w celu ułatwienia graczom dostrzeżenie momentu kiedy pociski zadają im obrażenia
Naprawione błędy
-
- Zmodyfikowano matchmaking w taki sposób, żeby gra nie wyszukiwała meczy spoza kontynentu danego gracza, chyba że sami ustawimy w opcjach odpowiednią pozycję.
- Naprawiono błąd gdzie UAV nie działało podczas uruchamiania go w trakcie celowania (ads).
- Naprawiono dźwięk “headshota” podczas oglądania kamery śmierci oraz powtórki meczu w “kinie”.
- Poprawiono opisy meczy na YouTube, które były streamowane na żywo.
- Dodatek “stock” mocowany w pistoletach maszynowych nie pozwala już graczom poruszać się szybciej podczas celowania niż w trakcie normalnego tempa poruszania się.
- Celowniki w shotgunach nie zmieniają już koloru na czerwony, kiedy cel jest poza maksymalnym efektywnym zasięgiem broni.
- Naprawiono błąd gdzie pociski nie leciały po lini prostej podczas celowania I poruszania się w tym samym momencie.
- Poprawione śledzenie pocisków, które czasami namierzały nieprawidłowo przez przeszkody terenowe
- Poprawiono poruszanie się botów na wielu mapach
- Poprawiono tablicę wyników, w taki sposób żeby poprawić dostęp do karty gracza naszego znajomego.
- Poprawiono wiele błędów interfejsu.
- Zadania związane z prestiżowaniem wyposażenia nie są już możliwe do wykonania przy użyciu granatów błyskowych i obezwładniających naszego kolegi z drużyny.
- Naprawiono tryb ognia (select fire), który czasami powracał do trybu normalnego przy wykorzystywaniu niektórych scorestreaków.
- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł otrzymywać punkty XP w meczu prywatnym
- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł “postawić” kilka tarcz szturmowych na raz.
- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł posiadać nieskończoną liczbę łamacza kodów
- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł wziąć na wyposażenie dwie tarcze na raz
- Nie można kontynuować już “multi killa” w przypadku gdy gracz ginie, a po odrodzeniu szybko zaczyna nabijać kolejne fragi
- Naprawiono kilka błędów związanych z mapami multi
Zmiany w balansie rozgrywki
Scorestreaks:
-
- Death Machine: zwiększony zasięg zadawania śmiertelnych obrażeń
- Dragonfire: zwiększona wytrzymałość i zmniejszony rozrzut pocisków
- AGR: zwiększona szybkość poruszania się maszyny ale zmniejszone zadawane obrażenia na bliskim dystansie
- Warthog: zmniejszone opóźnienie pocisku
- Lodestar: zmniejszona prędkość pocisku i zadawane obrażenia obszarowe
- Swarm: zwiększone opóźnienie podczas respawnu
Perks:
-
- Hard Wired: gracze używający hard wired są teraz odporni na EMP.
Wyposażenie:
-
- Trophy System: zwiększony zasięg
SMGs:
-
- Wszystkie pistolety maszynowe z tłumikiem: zmniejszony zasięg
Assault Rifles:
-
- Wszystkie karabiny maszynowe- zmniejszone pływanie celownika
- M27: zmniejszona liczba pocisków potrzebna do headshota na każdym dystansie. Zwiększony zasięg zabicia wroga 4 pociskami
- Type25: zmniejszona liczba pocisków potrzebna do headshota na każdym dystansie. Nieznacznie zmniejszony rozrzut pocisków przy strzale z biodra
- SCAR: zmniejszona liczba pocisków potrzebna do headshota na każdym dystansie. Nieznacznie zmniejszony rozrzut pocisków przy strzale z biodra
- SIG556: zwiększono penetrację pocisków ze średniej na dużą. Zwiększono liczbę pocisków potrzebnych do zabicia gracza na dalekim dystansie
- TAR21: zwiększono odległosć zabicia gracza 3 pociskami
- SMR: Nieznacznie zwiększono obrażenia i podniesiono współczynnik headshota na dalekim dystansie
- FAL OSW + Select Fire: zwiększony odrzut
- FAL OSW: zwiększony rozrzut przy strzale z biodra
LMGs:
-
- All: zmniejszono czas potrzebny do przycelowania oraz wyjścia z trybu celowania
Shotguns:
-
- SRM1216: nieznacznie zwiększono obrażenia na bliskim dystansie
Pistols:
-
- Executioner: zwiększone obrażenia na średnim dystansie
Tłumaczenie podlega prawom autorskim i nie może być kopiowane bez zgody autora. W przypadku chęci przedruku tekstu na inne portale bądź fora internetowe, proszę podać w źródle:
Autor: http://www.youtube.com/user/kasparowGaming
Strona: http://www.modernwar.pl
Fajnie pozostaje czekać na patch na PC
Już po pierwszym dużym patchu, kiedy osłabili SMG dużo graczy wróciło do szturmówek a teraz pewnie skoro je nieznacznie wzmocnili to w końcu będzie już normalniej się grało.
Hej, zaraz, a na PC przypadkeim nie wyszedł ten patch? Ostatnio w tym tygodniu dali dwa 22.456 i ostatni 22.477 zauważyłem że chicomb ma zwiększone obrażenia no i trochę poprawił się LAG compensation, poza tym dali też update playlisty.
Powinni osłabić obrażenia dla Executioner... nie żartuję :3 Uwielbiam chodzić z tą bronią + tłumik... zabicie kogoś z tego wywołuje banana na twarzy
@Turtle
Ostatnie patche były na XP weekend by gra naliczała podwójnie, oraz na przygotowanie do DLC
Oni chyba kpią !? Nie dość że SMG jest noobskie i nie zmniejszają powera to jeszcze zwiększają odrzut przy FALu wiedzac że on rozpieprza wszystkie SMG. Pieprzone nooooooby ! Banda konsolowych idiotów ! No ale co tam, posrane gimbusy muszą mieć w co grać. Czas chyba wrócić do CoD 2, tam orz najmniej jest prawdziwy skill i zero grubych hamerykanów żrących hamburgery przed swoimi zatłuszczonymi xklockami.
Killer289, swoim jakże "inteligentnym" postem obrażasz wielu użytkowników, głównie konsol.
Twoja wypowiedź jest przesycona agresją i nienawiścią. Dostajesz ostrzeżenie.
Radzę wyłączyć na kilka dni komputer i odpocząć, gdyż najwidoczniej świat wirtualny jak i realny Cię przerasta.
Mogli by jeszcze poprawić boty pod względem walki. Bo obecnie każdy z botów ma WH