Premiera Call Of Duty: Black Ops i już pierwsze rozczarowania. Mimo że gra jest świetna, to błędy w oprogramowaniu powodują nagłe spadki fps z rozgrywce multiplayer. Częściowo winny jest temu Steam. Jeśli przyjrzycie się liście procesów, zobaczycie, że steam.exe ogromnie obciąża procesor w czasie gry. Do tego dochodzi błąd graficzny w samej grze. Twórcy są już powiadomieni o błędach i spodziewamy się szybkiej reakcji.
Przygotowaliśmy dla Was również kilka wskazówek, jak zoptymalizować grę, by uzyskać jak najlepszą płynność
Zmiany w plikach: ( steam/common/call of duty black ops/players ) config.cfg i config_mp.cfg
seta r_multiGpu 0 - zmienić z 1 na 0 jeśli posiadacie jedną kartę graficzną
seta r_multithreaded_device 1 - u niektórych ustawione jest na 0. Zmienić na jeden jeśli posiadacie wielordzeniowy CPU.
r_vsync 0 - Vsync powoduje znaczne spadki wydajności. Wyłączamy
r_blur_allowed 0 - opcja odpowiadająca za rozmyte cienie. Wyłączamy
r_distortion 0 - efekt zniekształcenia cieni. Wyłączamy
r_dof_enable 0 - głębia pola. Jeśli posiadacie silną kartę graficzną możecie nie zmieniać. W przeciwnym razie wyłączamy
r_glow_allowed 0 - efekt Glow - jest to zabugowana opcja, która nie powinna wpływać na wydajność. Wyłączamy
rate - opcja wymaga własnego tuningu. Jeśli ustawicie poniżej 10000 uświadczycie lagów, powyżej 50000 zalejecie serwer danymi wysyłanymi z własnego komputera
cl_maxpackets 100 - określa ilość odbieranych pakietów danych, Poniżej 20 - rozłączy, powyżej 150 pogorszenie pingu. Zalecamy ustawić 100
« poprzednia | następna » |
---|