ModernWar.pl - serwis maniaków Call Of Duty Black Ops

Modern Warfare 2
Call Of Duty 4
Black Ops
You are here: Start » Modern Warfare 2 » Fourzerotwo próbuje uspokajać

Fourzerotwo próbuje uspokajać

Robert "Fourzerotwo" Bowling, community manager Infinity Wards, postanowił uspokoić fanów na swoim blogu:

Call of Duty: Modern Warfare 2 stanowi dla Infinity Ward największą inwestycję spośród wszystkich pecetowych wersji naszych gier. To również najbogatsza w funkcje wersja gry na PC, jaką zrobiliśmy. IWNET czerpie z zalet dedykowanych serwerów, które mogą być wykorzystane przez każdego gracza natychmiast po zainstalowaniu gry. Jednocześnie zniesiona zostaje bariera, którą dla nowych graczy było zarządzanie własnym serwerem.

Innymi słowy: "Bardzo się napracowaliśmy, żeby było szybko, łatwo i przyjemnie". W to nigdy nie wątpiliśmy, ale - powiedzmy sobie szczerze - hardcore'owcy nie lubią "szybko, łatwo i przyjemnie". Oni lubią hardcore'owo. Dlatego też nie sądzę, aby dalsze wywodyFourzerotwo skłoniły ich do zmiany zdania.

Ano właśnie, jakie korzyści z uproszczonego systemu organizacji gier sieciowych widzi community manager? Jest ich kilka:

  • Szybkie dołączanie do rozgrywki wg żądanych kryteriów. System wybierze pasującą grę o najlepszej jakości połączenia.
  • Prywatne mecze - opcja dla klanów i innych zorganizowanych grup graczy. Pełna kontrola nad rozgrywką. Tyle, że bez modów.
  • Łatwe organizowanie się w grupy i dołączanie do rozgrywek jako cała drużyna.
  • Ochrona przed aim-botami, hackami i cheaterami.

Sprawa jest przegrana i żadne petycje nic zmienią - zwłaszcza, że gra ma ukazać się już za niecały miesiąc. Hardcore'owcom pozostaje:

  1. Poszukać innej strzelaniny, z bardziej skomplikowanym system organizacji rozgrywek sieciowych.
  2. Zacisnąć zęby, kupić pada i zostać casualem.
  3. Poczekać na jakieś hacki, które umożliwią granie w MW2 według własnego widzimisię.

gamezilla.pl

Na forum

Więcej postów »

Sponsorzy

Komentarze newsów