Poprawiony: czwartek, 21 lutego 2013 15:08
Wpisany przez kasparow
środa, 20 lutego 2013 21:46
Właśnie ukazał się patch do Call of Duty Black Op2 dla posiadaczy wersji PC. Naprawia on głównie błędy wychwycone przez graczy i nie wnosi żadnych przełowowych zmian, aczkolwiek lista poprawek jest bardzo długa. Zachęcamy do lektury. Polskie tłumaczenie tylko u nas!
Naprawione błędy:
Naprawio błąd gdzie następował brak możliwości korzystania z niektórych funkcji oraz rozmywanie obrazu, podczas sprawdzania karty gracza, gdy w tle jest ujęcie z kamery śmierci.
Granat EMP gracza, nie będzie już niwelował efektów granatu EMP przeciwnika.
Gracznie nie będzie się już unosił się w powietrzu tuz po tym jak użył noża na przeciwniku w miejscu ze spadkiem terenu.
Usunięto glicza, gdzie do wyzwania z RPG, gracz mógł używać innej broni niż wyrzutnia, mając tę drugą jedynie na wyposażeniu.
Przejmowanie AGR kiedy znajdował się obok gracza z naszej drużyny, powodowało brak możliwości używania rakiet.
Poprawiono spawnowanie się psów na mapie Slums.
Poprawiono obsługę połączenia konta z serwisem Twitch.
Czasami gracz na mapie Express nie ginął od nadjeżdżającego pociągu. Błąd naprawiono.
Nie da się już używać clan taga w meczach prywatnych, bez odblokowania tej opcji w meczu tradycyjnym.
Poprawiono słyszalność niektórych dźwięków związanych z zadawaniem obrażeń.
Naprawiono błąd gdzie nie dało się wezwać UAV w trybie rozgrywki multi-team HC.
Poprawiono widocznoćć minimapy na tablecie podczas aktywowania niektórych scorestreaków.
Naprawiono paczki zrzutu taktycznego, które podskakiwały do góry.
Wyeliminowano błąd gdzie gracz mógł przeżyć atak psów, używając tarczy i będąc w pozycji leżącej.
Naprawiono błąd gdzie suma punktów zwycięzcy gry typu gun game, nie zgadzała się z sumą w tabeli wyników na koniec meczu.
Naprawiono błąd, który powodował niewłaściwe wyświetlanie statystyk w profilu gracza dla granatu dymnego.
Naprawiono błąd polegający na wyświetlaniu kilku okienek w historii bojowej gracza.
Naprawiono błąd gdzie gracz nie mógł używać select fire podczas gdy miał go już ustawionego na tej samej broni ale na innej klasie.
Zmniejszone obrażenia zadawane przez Guardiana w trybach HC.
Poprawki w trybie zombie
Naprawiono znikającą mgłę w trybie kina w lokalizacji laboratorium w trybie tranzit.
Gracz nie będzie już miał chwilowej możliwości kontrolowania postaci podczas gdy znajduje się w trybie widza na mapie Nuketown w meczu prywatnym.
Nazwy gracz będą pojawiały się nad postacią, podczas gdy znajdujemy się w trybie widza, w meczy prywatnym w trybie grief.
Poprawiono niektóre miejsca na mapie, które docelowo były wyłączone z użytku i powodowały błędy.
Naprawiono błąd gdzie na mapie tranzit gracz mógł uniknąc ataku zombie chowając się za konkretnymi przeszkodami.
poprawiono usługę robienia zrzutów ekranu w trybie kino.
Poprawiono mechanikę budowania obiektów.
Tłumaczenie podlega prawom autorskim i nie może być kopiowane bez zgody autora. W przypadku chęci przedruku tekstu na inne portale bądź fora internetowe, proszę podać w źródle:
A kiedy dodadzą więcej trybów w hardcore? Chętnie zagrałbym w demolkę albo sztab, ale normal jest dla mnie kompletnie niegrywalny. Dla mnie to największa wada BO2.
Opublikowano: 1 tydzień, 6 dni temu
przez Bigos#108065
Akurat wczoraj miałem kilka przypadków gdzie po skończonym meczu wyrzucało mnie od razu do menu głównego gry. Ciekawe czy to ma jakiś związek z patchem.
Opublikowano: 1 tydzień, 6 dni temu
przez WieśMac#108077
JEESSTT naprawili boxy! W końcu mogę spokojnie przyzywać i nie martwić się że wypieprzy mi w niebo .
Polskie tłumaczenie już jest dostępne. Należy wziąć pod uwagę, że niektóre zmiany kosmetyczne uwzględnione w tekście oryginalnym, zostały w tłumaczeniu pominięte.
Niby patch fajny ale dla osób , które mają troche słabsze kompy to juz jest problem poniewaz odrazu po pojawieniu się patcha zaczelo cholernie lagowac , nawet podczas gry z botami.
Opublikowano: 1 tydzień, 5 dni temu
przez Turtle#108109
Mam wrażenie że zmniejszył się odrobinę Lag Compensatnion bo teraz nareszcie mam jakikolwiek czas na reakcje a nie jak poprzednio że, jak przeciwnik jeszcze nie zdążył się pojawić a Ja już hity obrywałem z za ściany i zdychałem jak noob.
@UP: Zrób tak, przywróć domyślne ustawienia w grze i ustaw wszystko od nowa w sensie tylko grafikę, Ja tak raz miałem to dałem default, ustawiłem odnowa i gra działała lepiej.
Opublikowano: 1 tydzień, 4 dni temu
przez soap1#108112
zapomniano dodac ze u wiekrzosci grazy wystepuja lagi przy 60fps i 4 kreskach pingu przy tym patchu sa teleporty i inne ciekawostki cod bo 3 3000 rok?
Opublikowano: 1 tydzień, 4 dni temu
przez Monsoon#108122
Po tym patch-u wszedł już następny
Widać teraz numerycznie pingi, przed wyborem gry można sobie ustawić maksymalny ping. Najistotniejsze to w/g mnie wyłączono lub ograniczono lag compensation !!!
Grywalność wzrosła o niebo Przeciwnicy padają jak muchy i nawet da się kogoś zabić nożem ...
Opublikowano: 1 tydzień, 4 dni temu
przez Turtle#108127
@up: Dodam tylko tyle że w preferencjach wyszukiwania default jest na 75ms a możemy zjechać do 30, zrobilem tak i teraz 5 meczy średnie k/d to powyżej 3
Opublikowano: 1 tydzień, 4 dni temu
przez Monsoon#108128
Gra "dostała skrzydeł" jak bym z 25 FPS przeszedł na 125.
Mam nadzieję, że te pozytywne zmiany się utrzymają
PS. Może obawiali się o sprzedaż DLC stąd te zmiany ?
Opublikowano: 1 tydzień, 4 dni temu
przez Trapez#108133
Mnie prawie zawsze rozłącza po tym patchu. A jak już jestem w grze to wkurzające lagi.
Opublikowano: 1 tydzień, 4 dni temu
przez Monsoon#108138
Pochwaliłem i dzisiaj bida po staremu. Wszyscy gracze ładne pingi max 80ms a gra laguje, opóźnienia do 1sek. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze...
Opublikowano: 1 tydzień, 3 dni temu
przez soap1#108178
@UP tak samo tylko ze do tego jeszcze mam 60 ping i 40 fps wiec to nie od pc-ta