Activision mówi NIE używanym grom |
Black Ops |
Activision przedstawiło swoją strategię walki z grami z drugiej ręki. Koncern chce wykorzystać dodatki DLC, nie tylko do ograniczenia dostępu do nich kupującym używaną grę, (jak to jest obecnie) , ale również do zachęcania poprzez DLC by gracze nie sprzedawali swoich kopii. Spodziewać się zatem można dodatkowej, oprócz typowych map i broni, zawartości w dodatkach, Tylko o ile wzrośnie cena takich DLC? Oczywiście pierwszą grą, która będzie realizować nową politykę Activision będzie Call Of Duty: Black Ops. "Wciąż badamy możliwości wiekszego uczestnictwa w rynku używanych gier . Obecnie najlepiej sprawdza się, dostarczanie dodatków, co jednocześnie ogranicza obrót używanymi grami. To strategia, która się sprawdza i zamierzamy ją kontynuować. O wszelkich innych pomysłach będziemy mówić, gdy będziemy bliżej ich realizacji. Dzisiaj mamy więcej środków niż kiedykolwiek, dedykowanych wyłącznie tworzeniu dodatkowej zawartości dla Call of Duty - czy to w temacie map-packów, nowych trybów czy całkiem nowych funkcji, o których będziemy mówić bliżej premiery Black Ops." - powiedział dyrektor finansowy Activision - Thomas Tippl. Nie tylko Acti wprowadza kolejne pomysły, by zablokować rynek używanych gier. Electronic Arts planuje wprowadzić darmowe dodatki dla gier zakupionych w sklepie. Jeśli jednak kupimy grę używaną, za ten sam dodatek będziemy musieli zapłacić 10 dolarów. |
Tylko ZALOGOWANE osoby mogą dodawać komentarze.
Zaloguj się. Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.
IP: s7.voicespeak.org port: 4004
193.33.177.93:28960