Kalifornijski zespół Avenged Sevenfold postanowił w dziwny sposób zadebiutować i pokazać światu swój najnowszy kawałek. Z fragmentów, które do tej pory pojawiły się o CoD: Black Ops, zmontowali oni 4,5 minutowy teledysk. Trzeba powiedzieć, że montaż nie jest na jakimś super poziomie ale wideo godne jak najbardziej uwagi.
Przeglądając oficjalny blog CoD: Black Ops, natrafiłem na bardzo ciekawy filmik w którym możemy ujrzeć najnowsze dzieło Treyarch od kuchni. Zapraszam do zapoznania się z materiałem video :)
Analityk Michael Pachter uważa, że Activision powinno zacząć pobierać opłaty za korzystanie z trybu multiplayer w Call of Duty. Czemu?
Powód jest prosty - 15 % spadek sprzedaży gier w Stanach Zjednoczonych. Patcher uważa, że amerykańscy gracze poświęcają zbyt wiele czasu na granie w sieci, co powoduje, że nie są zainteresowani kupnem nowych produkcji. Analityk twierdzi, że problem rozwiązałoby wprowadzenie opłat za korzystanie z trybu multiplayer. Kto jako pierwszy powinien podchwycić pomysł Patchera?
Według niego - Activision. W końcu to oni mają w swojej ofercie prawdziwego sieciowego killera, czyli Modern Warfare 2. Patcher twierdzi, że jest jeszcze za wcześnie na sprecyzowanie, jak te opłaty miałby wyglądać, ale nie wyklucza, że Activision już przy okazji Call of Duty: Black Ops zdecyduje się pójść w tym kierunku...
I, na nasze nieszczęście, może mieć racje. Bobby Kotick wspomniał już, że sieciowe Call of Duty to bardzo dobry pomysł. "Już od jutra mógłbym mieć sieciowy serwis Call of Duty oparty na subskrypcjach" - mówił Kotick. "Gdyby tak pomyśleć o zainteresowaniach odbiorców, o czymś, co mogłoby usatysfakcjonować dużą grupę, o czymś z inspirującymi, wypełnionymi kreatywnością możliwościami, byłby to z pewnością sieciowy świat Call of Duty"
Activision ujawniło wygląd okładki Call Of Duty: Black Ops. Nie da się ukryć, że jest ona dość tajemnicza. Okładka nie przedstawia aktualnego charakteru najnowszej produkcji Treyarch, zamiast tego ukazuje zacienioną twarz żołnierza sił specjalnych, w którego najprawdopodobniej wcieli się gracz.
Zastanawiające jest, czy taka ilość uzbrojenia jaką widzimy na zdjęciach, będzie możliwa do przenoszenia przez postać w grze - 2 karabiny oraz pistolety w akimbo?
Zauważcie, że jeden z pistoletów nazwany jest imieniem Sally. W rozwinięciu wiadomości możecie zobaczyć galerię okładek wszystkich platform. Call Of Duty: Black Ops ukaże się w sprzedaży 9 listopada tego roku.
Nikogo zapewne nie zdziwi fakt, że firma MadCatz zapowiedziała wypuszczenie na rynek nowej linii produktów, związanych z nadchodzącym Call Of Duty: Black Ops. Firma ta od dłuższego czasu produkuje akcesoria dla graczy, które opatrzone są logiem m.in. poszczególnych części serii Call Of Duty. Nigdy jednak gadżety od MadCatz nie wyglądały aż tak ciekawie.
Galerię produktów znajdziecie w dalszej części wiadomości:
Evan Wilson, analityk z Pacific Cres, uważa, że Call Of Duty: Black Ops zbierze więcej zamówień przedpremierowych niż Modern Warfare 2. Z drugiej strony Wilson przewiduje, że gra nie sprzeda się jak poprzednik i osiągnie "tylko" 10-12 milionów sprzedanych kopii, co mimo tak wielu zamówień pre-order, jest wynikiem znacznie niższym niż w przypadku produkcji Infinity Ward, .
Wilson przypomina, że MW2 osiągnęło sprzedaż 16 milionów i liczba ta jest nieosiągalna dla Black Ops ze względu na: "konkurencję, słabszą sytuację rynkową oraz aferę z Ininity Ward".
Najpierw należałoby zacząć od tego, kim jest Jimmy Fallon, gdyż większość graczy w naszym kraju ma prawo go nie znać. Otóż w skrócie, prowadzi on swój autorski show, do którego zaprasza najbardziej znane gwiazdy. Doświadczenie w telewizji zdobywał m.in w programach Jay'a Leno i Conan'a O'Brien'a.
Tym razem skupił się na twórcach gier i pozapraszał sporo z nich. Efekt? Posypały się gameplay'e.
Niestety, ten z Call of Duty wypadł chyba najsłabiej spośród gier pokazanych w trakcie show.
Podczas wywiadu dla Wall Street Journal, Bobby Kotick zdradził, co zmieniłby w Activision, gdyby ta zmiana mogła się natychmiast ziścić.
"Chciałbym, aby Call of Duty było płatną, sieciową usługą już od jutra. Wystarczy pomyśleć, czego chcą nabywcy i o nowych sposobach dotarcia z Call Of Duty do jeszcze większej publiczności oraz o tym, co daje najwieksze możliwości twórcze. Moim marzeniem jest sieciowy świat Call Of Duty, który pozwalałby na bardziej wciągające przeżycia. Gracze też na to czekają. Dzięki płatnej usłudze moglibyśmy lepiej zaspokajać potrzeby graczy."
Na koniec Bobby dodał, że ma nadzieję, iż ta wizja stanie się rzeczywistością.