Poprawki dla pecetowej wersji Call Of Duty: Black Ops wielu (wszyscy?) nie może się już doczekać. Kilka dni temu informowaliśmy o kilku zmianach, które ma wprowadzić patch. Od tego czasu lista ta jednak się znacząco powiększyła i jeśli zostaną zrealizowane wszystkie założenia, to aktualizacja naprawi sporo błędów i przyniesie wyczekiwane usprawnienia. Jak zaznaczają twórcy, lista ta może się jeszcze zmienić - mamy nadzieję, że raczej się wydłuży, niż skróci ;)
Niestety Treyarch nie podało dokładnej daty wydania poprawki. Pełną listę zmian możecie zobaczyć w dalszej części....
• Dodano możliwość tworzenia shaderów w czasie ładowania. To rozwiązuje obciążenie podczas przeglądania po raz pierwszy nowego obszaru na mapie przy niektórych kartach graficznych.
• Niekompletne wyniki wyszukiwarki serwerów.
• Poprawa Quickmatch (lepszy ping oraz redukcja lagów).
• / connect
• / reconnect
• Większa wydajność wątków na komputerach wyposażonych w procesory dwurdzeniowe.
• Naprawiono losowe freezy na niektórych konfiguracjach komputerów.
• Wzrost zarezerwowanych slotów do 9.
• W przypadku wyrzucenia Gracza z serwera z powodu użycia zarezerwowanego slotu będzie podanych więcej informacji na ten temat.
• Poprawa systemu odradzania (spawn system). Rozwiązano problem, gdzie w wyniku bieżących zdarzeń podczas gry system błędnie rozróżniał negatywne punkty odradzania i ich nie usuwał w przypadku braku niebezpieczeństwa. Skutkowało to tym, że dobre punkty odradzania (te z dala od przeciwnika) były błędnie flagowane przez co w następnej rozgrywce system wymuszał aktualne błędne punkty odradzania.
• Tygodniowe i miesięczne rankingi (leaderboards) będą teraz zawierały wszystkie zabicia, zgony i asysty (rankingi ogólne pozostaną nienaruszone).
• Seria ofiar była niedostępna w trybie "Szkolenie" w niektórych przypadkach.
• Array: Dodano punkty kolizji by uniemożliwić graczom częściowego wnikania w drzewo.
• Launch: Dodano punkty kolizji by uniemożliwić graczom strafe jumpingu na niewidzialną półkę rakiety w pobliżu B3.
• Summit: Dodano punkty kolizji by uniemożliwić graczom skoki do lokalizacji poza mapą, w meczach prywatnych gdzie prędkość gracza była ustawiona na maksymalną.
• Hawana: Dodano punkty kolizji by uniemożliwić graczom skoki na niewidzialną półkę nad drzwiami w C2.
• Nuketown: Wyregulowano punkt odradzania, który umożliwiał odrodzenie na głowie manekina w przypadku gdy manekin pojawił się losowo na mapie.
• Launch: Gracz mógł uzyskać dostęp do małej platformy poza miejsce przeznaczone do gry poniżej rakiet, skacząc do konkretnej lokacji - dostęp został zablokowany.
• Launch : Gracz mógł uzyskać dostęp do szybów wentylacyjnych obok flagi Dominacji kładząc się i poruszając się w konkretny sposób - dostęp został zablokowany.
• Niektórzy Gracze zgłaszali, że wyzwania nie resetowały się po przejściu na Prestiż. Teraz wszystkie wyzwania zostaną zresetowane z chwilą wyboru Prestiżu.
• Czyszczenie radaru przestaje działać gdy pozostaje dwóch Graczy w trybie "Jeden w Komorze" (One In Chamber) oraz gdy mają w posiadaniu więcej niż jedno życie.
• Villa: Gracz może wniknąć w skałę, w zachodnim skraju strefy B2 co umożliwi widok przez skałę.
• Crisis: Gracz może wniknąć w LVT pomiędzy strefami A3 i B3 co umożliwi widok przez LVT.
• Gracz mógł otrzymać nieskończoną ilość Wieżyczek SAM, Pakietu Wspomagającego oraz Działek Strażniczych.
Kopiowanie w części lub w całości zabronione
« poprzednia | następna » |
---|