Czwarta łatka dla Call Of Duty: Black Ops na PS3 i Xbox 360 wejdzie w fazę trzecią produkcji już 6 grudnia. Co oznacza faza trzecia? To, że poprawka jest już ukończona i musi przejść teraz weryfikację producenta konsoli i zostać zaakceptowana. Czas weryfikacji to minimum jeden tydzień, także patch najwcześniej ukaże się w połowie grudnia. Poprawki na PC nie przechodzą takich testów, ze względu na zbyt wielką ilość możliwych konfiguracji sprzętu, więc możliwe, że patch na PC ukaże się wcześniej.
Poniżej możecie zobaczyć pełną listę zmian na PS3 i Xbox 360.
• Naprawiono błąd, w którym opcja „domyślnie uruchom tryb multiplayer” nie zapisywała się w połączeniu ze zmianami innych opcji
• rozwiązanie problemu z nieoczekiwanym rozłączeniem drużyny
• Zaktualizowano obsługę routerów UPnP w celu dobierania meczów, gdzie użytkownicy mieli określony typ NAT. Dodano komunikaty mówiące o typie NAT użytkownika.
• Naprawa luki, która pozwalała graczom mieć klasy i killstreaki z wcześniejszego prestiżu zaraz po awansowaniu na wyższy jego poziom
• Poprawa perka Przeciwodłamkowy, który nie zawsze chronił przed ogniem pozostałym po napalmie.
• Blokada utraty killstreaku po zmianie klasy na początku rundy.
• Poprawa wyświetlania typów perków innych graczy podczas obserwacji w trybie widza.
• dodano opóźnienie możliwości użycia China Lake na początku rundy
• Kontrakty będą się teraz resetować wraz z prestiżem
• Blokada samoczynnej eksplozji rakiet Valkyrie zaraz po starcie
• Naprawa blokady kontroli śmigłowca w określonych warunkach
• Zablokowanie teleportacji poza mapę w określonych warunkach
• Poprawa systemy wykrywania i banowania
Tuning gry
• Ograniczenie opcji ponownego wylosowania nagrody z paczki (dotyczy tylko pakietu pomocy)
• Poprawa punktów respawn
• Poprawa balansu audio dla Ninja Pro - zwiększenie głośności i zasięgu kroków wroga, usunięcie własnych odgłosów na niektórych typach nawierzchni.
• Zwiększenie mnożnika obrażeń dla karabinów snajperskich. Snajperki z tłumikiem zawsze będą zabijać jednym strzałem w głowę.
• Dodanie opóźnienia wyświetlania się czerwonego obramowania gracza w przypadku kontrolowania Chopper Gunnera, Gunship lub rakiet Valkiria. Gdy gracz się odrodzi, czerwone obramowanie wyświetli się dopiero po jakimś czasie.
• Niewielkie zmniejszenie odległości „doskoku” z nożem
« poprzednia | następna » |
---|