Poprawiony: czwartek, 26 kwietnia 2012 14:11 Wpisany przez Postman czwartek, 26 kwietnia 2012 12:56
W sieci zaczęła krążyc nieoficjalna lista trybów gry i perków jakie mogą pojwić się w Call Of Duty: Black Ops 2. Pojawiły się 3 nowe tryby gry, nowe perki oraz lista uzbrojenia i dodatków. Activision standardowo nie komentuje plotek, ale przy obecnym wysypie nowości oraz doświadczeniach z poprzednimi odsłonami Call Of Duty, nie jest wykluczone, że większość z tej listy okaże się prawdą.
Eskorta - eskortuj gracza przez 3 flagi do zwycięstwa.
Spit Spawn - odradzasz się w helikopterze i zjeżdżasz po linie w dół. Gracz ma 3 życia. Jeden z graczy może pilotować helikopter i wysadzać innych w różnych miejscach, jak również prowadzić ostrzał z powietrza. Po zniszczeniu helikoptera odrodzenia graczy są zablokowane. Walka toczy się o centralną flagę, której przejęcie zajmuje 2 razy tyle czasu co w zwykłej dominacji. Przejęcie flagi albo śmierć wszystkich przeciwników zapewniają zwycięstwo. Są 2 rundy.
Equalizer - gracze przerzucani są po śmierci do drużyny przeciwnej. Walka trwa o flagę, po zdobyciu której otwiera się elektrownia dająca dostęp do ustawień klasy, nowego uzbrojenia i stroju juggernauta. Gdy tylko 2 graczy zostanie w drużynie, mają dostęp do elektrowni automatycznie. jeśli któryś z pozostałych dwóch zginie, pozostają nadal w swojej drużynie. Drużyna z nawiększą ilością przeniesień / zabić zwycięża.
Perki: [Elite to dodatkowa opcja, która jest aktywna gdy w użyciu jest konketny perk]
1. Spy - Pojawiasz się na mapie jako przyjaciel.
Pro - Wykrywasz szpiegów wroga. Są zawsze widoczni na mapie
Elite - Jeśli aktywny jest pilot, to Twój zrzut będzie widoczny dla wroga jako przyjacielski.
2. Escape Artist - gdy padasz na ziemię udajesz martwego - nie można wtedy strzelać
Pro - podczas udawanago zgonu, wrogie celowniki będą białe i nie pojawi się Twoja nazwa
Elite - jeśli aktywny jest Driver - upadek do udawanego zgodnu będzie wyglądał realistycznie, zamiast wślizgu
3. Audiophile - gracze z tłumikami będą się pojawiać na radarze, jeśli strzelają w pobliżu
Pro - głośniejsze kroki
Elite - przy aktywnym Bladesman - nożownicy pojawiają się na radarze.
4. Defuser - rzuć cały ekwipunek prócz prócz podgrzanych granatów 2 razy dalej. Pwokół celownika pojawi się puste koło, które zapełni się po 3 sekundach. Gdy jest pełne, rzucisz 2 x dalej, gdy jest puste - tylko 1 x.
Pro - zdolność odrzucania semtexu i podnoszenia ekwipunku wroga.
Elite - jeśli aktywne jest quickdraw, koło zapełnia się w 1,5 sekundy
5. Juggernaut - szybsza regeneracja podczas ruchu
Pro - szybsza regeneracja podczas kucania
Elite - jeśli aktywny jest Padlinożerca - możliwość zrzucania pakietów z amunicją dla sojuszników.
6. Diver – możesz nurkować za narożniki - w czasie wykonuwania manewru można strzelać. Jednakże po upadku zajmuje chwilę by odzyskać ostrość widzenia.
Pro – czołgasz się 2x szybciej
Elite – z ekstrremalną kondycją - przechodzisz od razu w sprint z czołgania.
7. Pilot – twoje zabicia z powietrznych killstreaków sumują się i liczą do następnego killstreaka.
Pro – Twoje kontrolowane latające killstreaki są aktywne aż do zestrzelenia.
Elite –Z aktywnym Blind Eye - Twoje niekontrolowane killstreaki powietrzne nie będą widoczne na mini mapie.
8. Technician – Każde zabicie z lądowego killstreaka liczy się do następnego.
Pro – Twój zaawansowany UAVS blokuje wrogi UAV
Elite – Jeśli aktywny jest defuser, działka strażnicze nie zostaną gwałtownie / automatycznie zniszczone.
9. Bladesman – Masz 2 noże - po jednym w ręku.
Pro – Masz szansę na unik wrogiego noża
Elite – jeśli akywny jest assasin – noże są bezszelestne, jednak blokuje to audiophile elite
10. Conciousness – Gdy stoisz jestteś tak celny jak podczas leżenia.
Pro – Kule dają większe obrażenia
Elite – jeśli aktywny jest marksman – postrzał wroga oznaczy go na minimapie
11. Focus – Zdolność strzlania w biegu kosztem celności
b. Pro – Zdolność strzelania podczas wyskoku
c. Elite –Jeśli aktywny jest stalker – podczas skoku wyposażenie zadaje mniej obrażeń
12. Deep Impact – Kule przechodzą przez ściany itp.
b. Pro – Dodatkowe 50% obrażeń dla każdego kogo dosięgną Twoje kule
c. Elite –jeśłi aktywne jest steady aim – gdy strzelsz z biodra, kule mają 10% więcej obrżeń
UZBROJENIE
Assault Rifles: AK74, Ruger Mini-14, Type 65, Valmet M76, M70, R1 Rifle, Commando, AR-18, Valmet M60, AKM-63, AMD-65
Submachine Guns: Mp5SD, PA3(DM), SW M76, Type 64, UZI, Mini-Uzi, AKS-74U, Mac 10, MPL, Ares FMG
Shotguns: Model 590, Model 1300, Model 1100, Spas-12, CAWS, Stakeout, Saiga-12, Striker, Featherlight
Sniper Rifles: Psg-1, PSL, SVD, Model 700, M76
Light Machine Guns: Type 67, Enfield L7, M240, AS70
Pistols: M973, Steyr GB, Skorpion, MEU, Python
Explosives: SA-7 Grail / 9k32 Strela-2, Stinger, FIM-43 Redeye, Arwen 37, M26Grenades, HG 84 Grenade, M67 Grenade, Sticky Grenade
DODATKI
Attached Weapon Rack (broń przytwierdzona do podstawowej dla szybszej zmiany - działa tylko gdy w parze jest pistolet)
Attached Pistol (dla najperów)
Attached Shotgun (dla szturmowców)
Attached Bayonette (szturm i snajperki)
Laser
Red dot sight
Reflex scope
Thermal Scope
Acog Scope
Extended Mags
Dual Mags
Rapid Fire
Grenade Launcher
Grip
Perfected Ironsights
« poprzednia | następna » |
---|