Jeśli kupiłeś klucz do Modern Warfare 2 online, w klepach takich jak G2Play czy CdKeyHouse, prawdopodobnie wkrótce STEAM zbanuje Twoją kopię gry.
Powodem takiego działania, jak można się dowiedzieć u pracowników Valve, jest zakup u nieaturyzowanego sprzedawcy.
Kolejną sprawą w kwestii pieniędzy jest banowanie wszystkich kluczy, które nie były zakupione w regionie gracza. Ponieważ większość sklepów kupuje klucze w Azji, niedługo można spodziewać się ogromnej fali banów. Mimo, że klucze takie są legalnie kupione i nie są skradzione. W U.S.A przykładowo, duża część kluczy pochodzi z krajów azjatyckich bądź z Rosji, gdzie poprostu jest taniej i sklepy kupują je na tamtejszym rynku, sprzedając po obniżonej cenie w swoim ojczystym kraju. Valve banuje takie klucze, gdyż nie były one przeznaczone na rynek, w którym znalazły nabywców.
Czy takie zagranie jest uczciwe? Jak się okazuje, nie jest ważne czy masz grę legalnie.Ważne jest to czy zapłaciłeś, tyle ile Ci kazali.
« poprzednia | następna » |
---|